Loading...

Pokémon Players Cup II: VG Grand Finals

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Watch Wolfe battle Davide in the VG Grand Finals of the Pokémon Players Cup II!

💬 Comments on the video
Author

Why do these look like mugshots in the thumbnail LMAO

Author — Yens Kakushka

Author

I just love how the thumbnail Wolfey looks dead inside

Amazing

Author — Niurka Rodriguez

Author

1:54 By not saying "glhf", he activated Wolfe's Second Forme

Author — Wiksolop72

Author

Im starting to think Wolfe pretended to hate Incineroar for years just to bamboozle Davide by making big cat his MVP

Author — BubbyBoy

Author

Regigigas's ability: Slow Start
Venusaur's ability: Bad Start

Author — Utsav Bajracharya

Author

I'm a simple man. I see wolfey, I click.

Author — The Legend Of Dylan

Author

Dang Wolfey really won 4 straight matches in the Grand Finals.

Author — LuckyLadTV

Author

I can't believe that sniffing gas makes Regigigas viable. XD

Author — Cintrón Productions

Author

New title: "Man uses Torkoal for some reason, as it's completely useless."

Author — Reid Taylor

Author

Real youtubists get to finals and do that all on their birthday!

Author — Udbhav Bodapati

Author

Could they have chosen more depressing looking photos for the players 😂

Author — Mud Pie

Author

Wolfe wasn't even using a proper mode of his team here, he was just playing out of his mind lol. Incredible game knowledge and win condition assessment.

Author — VForceWave

Author

"You guys wanna see a dead body" -Wolfe Glick

Author — Seymour Johnson

Author

No emotion... it’s like they’re serving prison sentences with those mugshots... poor guys. Who’s holding them at Pokémon Gun point?

Author — Grant's Voice On Games

Author

"This regigigas, burned, has a couple of attack drops, and I just feel like it's going to struggle here"

Author — Seth Davis

Author

No Spectator Mode, Bruh Its Shameful That Grand finals are like this :/

Author — Messe LOL

Author

Wolfey the only one I know who can come back from a loss to fuckin 4-0 the other guy

Author — Fiddle Styx

Author

Winning 4 straight against the team that sent you to loser's bracket. Incredible.

Author — Neil Perrin

Author

The hosts doing a fantastic job
I like their background

Author — HowlBeast

Author

Man that was painful to watch.... My man David got absolutely destroyed.

Author — tabbris