Loading...

Among Us Hikayesi Ve Bilinmeyenleri

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description


💬 Comments on the video
Author

1:44 among us yapımcıları among us 2 yi iptal ettiklerini nedeninin oyuncu topluluğunu 2 ye bölmek istemedikleri olduğunu açıkladılar.
Among us 2 yerine şuan ki among us a güncellemeler gelecek.

Author — Mr. Mert

Author

Adal: ayaklı içli köfte
Içtiğim kola: *evet şimdi burundan çıkcaz hazır olun*

Author — Hannah Glitcher

Author

Videodan sonra youtubeye yazılanlar:TWİTCH YAYINCILARI ADAL İZLİYOR

Author — Mert01 B.

Author

Adal:hepsi aslında ayaklı içli köfte miydi
Impostor: *always has been*

Author — ycgct slc

Author

3:33 henry stickmin de among us göndermesi yapmış eieieieejej

Author — Özgür Arabacı

Author

Alien değilde the thing filmine daha çok benziyor

Author — Dur son

Author

*Yanınızda dolaştırığınız ayaklı içli köfteye benzer şey* AYAKLI İÇLİ KÖFTE YARILDIM DFJGIKFDJTUJSDRJSEJR

Author — Arda Baran

Author

Karakterlerin ruhları cikması aklıma fnafı getirdi.
Edit:birfe fnafın demoları kaldırıldı üzüldüm:(

Author — Maria Chan ʕ •ᴥ•ʔ

Author

Meğersem Oyunu komik zanetmişiz ama Gerçek Hikayesi Ürpertici.

Author — Morysis

Author

05:00
adal : yamnınızda gezdirdiğiniz ayaklı içli köfte

Author — Ahmet_ RBLX

Author

5:02 "içli köfte" mükemmel içli mükemmel
Sen olanüstü bir form söyledin

Author — {Darkness Zey}

Author

abi venom filmini izleyenler bilir o filimde sibiyotik diye yaşam formu bulunuyo ve aynı oyundaki gibi bir insanın içine girip o nun davranışalrını değiştirip insan öldürtüyo bide şöyle detay var oyunda cesetlerin kafaları olmuyo ve filmdede ilk kişiyi kafasından kopartıyo

Author — LEONLUK ADAM

Author

4:03 bende bilgi veriyim oraya imposter dustugunde bas parmak kaldiriyo crewmateyi atinca el kaldiriyo

Author — CollSamir Xelefov

Author

4:59
Ayaklı içli köfte dpkdlsödlslsşsl

Author — Kpop BlimyKalp

Author

3:54 Adamlar göndermeye gönderme yapmış. Ve evet o bir ayaklı içli köfte

Author — Murat Şen

Author

Bu teoriyi ve göndermeleri ben oyunun popüler olmadığı zamanlarda kendim öne sürmüştüm. Şimdi bunun aynısını Adal'ın yaptığını görünce sevindim.

Author — Saldırgan Android

Author

amon Us çok seviyorum amon Us 2 çıktı ve among us 2018 de yapıldı

Author — elifay bayraktar

Author

Şu tatlış oyunun nasıl ürpertici bir videosunu yaptın anlamıyorum helal olsun valla

Author — Now

Author

Turist Ömer Uzay"da Filmyle aynı içerik te :D

Author — RedKeys Gamers

Author

Adal "Ayaklı içli köfte" diyince bende artık böceğe ayaklı içli köfte diyorum jsjsjsjsj

Author — ๑{ŠÅD} Śåñdýツ #isimbulamayanlar๑