Loading...

Aykut Elmas / Kasım-Aralık 2020 Videoları

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Sevgili dostlar;

2020'nin son videolarını sizler için bir araya getirdim.

Kanala Abone olmayı,
Beğenmeyi veya beğenmemeyi,
Değerli yorumlarınızı iletmeyi lütfen unutmayın.

İyi Seyirler

💬 Comments on the video
Author

Kadın rolünü oynarken hiçbir zaman sakallı olmasını hiç yadırgamıyorum.

Author — MrGos 45

Author

Şu adam 30dk da youtube Türkiye'nin yarısını sildirebilir

Author — Mehmet Efe Serin

Author

Bu ülkede eskimeyen tek 2 şey var
1:Kemal Sunal
2:Aykut Elmas
2 den fazla var âmâ benim aklıma bunlar geldi

Author — LYRICS

Author

Normalde aykut elmas: bağna para veğr

Babam odaya girince: seks cinseklik prezarvatif ertesi gün

Author — Bartu

Author

"Sokaklarda bu saatten sonra itler şeytanlar gezer siz malmısınız biraz"

-Aykut Elmas

Author — BOŞ FLİX

Author

- Benim test negatif ama gebelik pozitif
- Benim test gene negatif bu seferde Aids pozitif fnbfdnbdjfdbdjbd

Author — Furkan Çetinyürek

Author

Bir gün sen öldüğünde hepimiz hüngür hüngür ağlayacağız

Author — əbbyツ

Author

"Dünyanın ona en çok ihtiyaç duyduğu zaman geri döndü"

Author — Teren

Author

Like sayısı nasıl izlenmeden fazla olamıyor bizim zamanımızda oluyordu

Author — Arda Şeker

Author

"Zaten o saattrn sonra itler şeytanlar gezeğeğr" mdkkdkfkfkfkfof

Author — Ecem Ekici

Author

Reis tüm kanallara telif at Elon Musk gerçek kralı görsün

Author — neysa 〽

Author

Kimse de demiyor ki Aykut Elmas'ın evinde neden bu kadar çok kadın peruğu var.

Author — İlker Has

Author

8:48 bak sen yemedin diye içip içip gelmiş salataligi dövüyor

Author — EYMEN UÇAR

Author

0:10 adam kaç senedir aynı peruğu kullanıyo hfjdkksks

Author — ALİ BAŞ

Author

1:57 saniyede "siz mal mısınız?" demesi beni benden aldı.(sesli güldüm) xqsjkjzx

Author — _Gamzexx_

Author

Videoya dislike atılır,
Aykut Elmas:
*-Ya bu kör ya, neye karışıyon sen bu halinle...*

Author — Bişnev Kardiyak

Author

adam her vinesinimi bu kadar güzel yapar gülmekten ölüyom evde :DDD

Author — Cobra

Author

6:36 herkesi aklındaki tek soru

"Bill gates (microtosoftun )kurucusu neden appele marka kullanıyo"

Author — Necip Fazıl Susan

Author

Profesör doktor statü statü ya rab statü xhdjdgx

Author — Esma

Author

Kesinlikle kendini bozmayan, zaman geçtikçe komikliğinden hiç birşey kaybetmeyen nadir insanlardan.
Daim olsun Aykut Elmas. En kötü günlerde bile güldürebiliyorsun beni.

Author — A A