Loading...

ATAK 2 ( Neden ? ) Geliyor!

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
T-129'un başarısı üzerine geçtiğimiz yılın sonlarında duyurulan ATAK II taarruz helikopteri hakkında merak ettiğiniz tüm bilgiler burada!

Kaynakça:

💬 Comments on the video
Author

Tez hazırlayın. Azərbaycana ən az 100 ədəd lazım.

Author — Huq HSHN

Author

Haberin dogrusu en ince ayrintisi abartmadan karalamadan en objektif bakisla sade bir turkce mukemnel bir sunum
AYHAN TARAKCI 👍

Author — gökkurt nizipli

Author

uzun lafın kısası t129 hafif siklet saldırı helikopteri, atak 2 de ağır siklet yeni helikopterimiz olarak kullanılacak...

Author — ergun alpar

Author

Love it plzzz Add English Subtitle love from Pakistan..

Author — Hasni Faris

Author

Çixar çixmaz həmən izlədim videolarniz çox kefiyyətli bir az əyləncə katsaz daha yaxşı olacaq .Örneyin "Tamamen barişcıl amaclar için"

Author — Şirzad Həsənov

Author

İyi geceler abi.Geçtiğimiz günlerde meteksan kement projesi gündeme geldi. Bu projeyi, ağ merkezli harekat kabiliyetini, bu işin geleceğini ve bunu dünyada kullanan orduları analiz edeceğin bir video hazırlasan çok güzel olur

Author — Ahmet

Author

Hocam askeri teknoloji videolarını haftada ikiye çıkarırmısınız, lütfen cevap verin .

+1 beyler

Author — mig25 foxbat

Author

Atak 2, AH-64 Apache'ye rakip olabilir. T-129 asimetrik savaş için uygun. Atak 2 ise tam anlamıyla bir savaş helikopteri olacak. Görün bakın bizim manyaklar (aslan mühendislerimiz) savaş helikopteri yapıcaz diye yine canavar gibi bi savaş makinesi yapacaklar. :D :D :)

Author — Orhan açıkgöz

Author

Abi öncelikle ağzına sağlık.Videoyu dün atmışsın göremedim, videoyu gördüğümde saat gece 12'yi geçiyordu.Sabah kalktığımdada o telaşla video izlemeye zaman kalmadı.Yaklaşık 45 dakika önce eve geldim ve okul içerisindeyken video hakkındaki sorularımın hepsini cevapladığını gördüm.Senin videolarının yeri benim için bambaşka yerde başarılarının devamını dileyip aynı zamanda kanalın da büyümesini gilerim..

Author — Mertcan Topaloğlu

Author

Rabbim insallah nasip ederse bu vatan icin gerekirse canini verebilecek bir helikopter pilotu olabilirim .. emek veriyorum insallah harp okuluna girersem basaracagima inanıyorum video icin tesekkurler abi..

Author — ANADOLU KARTALI

Author

Bu Youtube çöplüğünde kaliteli ve faydalı videolar yapan az kişilerden birisisin kendinle gurur duyman lazım.

Author — Viliamm BIGBANG

Author

Salı gününü sizin sayenizde iple çekiyorum teşekkürler hocam (keşke haftada bir değil 2-3 gün askeri video gelse)

Author — Yılmaz KARAKUŞ

Author

Bildirim gelir gelmez açtım. Bakalım akşam akşam yine ne aydınlanmalar yaşayacağız? İzleyip görelim :D

Author — Erduru Yılmaz

Author

abi s 500 en kısa zamanda yap lütfen seviliyorsun bu aralar askeri videolara daha çok ağırlık ver abi

Author — Ramazan Kumak

Author

Mavi ekransiz günler sanada Reis 'Aydınlattığın için teşekkür ederim'. 😁😁

Author — skyt7rk

Author

Planet x ve goblin ile ilgili bir Video gelirmi yoksa herşey oturana kadar bekleyecekmi

Author — Murtacke

Author

Haber izlemek yerine seni izlemek daha zevkli ayhan abi(:

Author — Yiğithan Akkuş

Author

YF 23 black widow bekliyoruz hocam. Bir kalp alırım hocam.

Author — Kerem Kaan Kıyılar

Author

Hocam teşekkürler. Çok heyecanlandırıyorsunuz bizleri 👏🏻👏🏻😃

Author — Mehmet Şah Kaçan

Author

Youtube TR nin tartışmasız en kaliteli icerik sunan kanallari arasinda başı cekiyorsun cok kaliteli videolar emeğinize sağlık bilgi dolu iceriginizle bizleri bilgilendirdiginiz icin teşekkürler

Author — Fatih Özer